"Yo cambio, la gente cambia, el mundo cambia, todo cambia y tú, ¿vas a quedarte ahí mirando?"

diumenge, 8 d’abril del 2012

La millor medicina

Dedico aquest post als meus nebots i a la meva neboda
perque tots tres son, la millor medicina! 


Últimament, faig servir més la targeta sanitària que la de crèdit.  No sé si es bo o dolent, pero... es lo que hay.
Fa uns mesos em va passar una cosa molt curiosa:

Vaig anar a Bellvitge (a partir d'ara la torre) per uns controls, no recordo si anàlisi o visites o què, total, que ara s'ha de passar per un lector làser la targeta sanitària perque la persona que t'ha d'atendre sàpiga que has arribat. Has de fitxar, vaja.

Nota de la que escriu: Abans aquest feina la feien persones, ara se n'ocupen màquines. Deixo la meva opinió a part perque mereix un altre post complet, diàfana i clara, la tinc, la opinió.

Com anava dient, aquell día, anava amb presses, com sempre, i en obrir un moneder vaig agafar la targeta d'un hipermercat en comptes de la targeta sanitària i passava la targeta pel lector làser i re, que no em donava llum verda...

Aquestes dues targetes, s'assemblen massa, son rectangulars, blaves i blanques, porten el teu nom escrit  i tenen banda magnètica.

En conclusió, i sense allargar més l'agonía, volia compartir, que ara ja no m'equivoco. Ara faig servir la que toca fins que toqui.

Simple, faig servir més la targeta sanitària que la de l'hipermercat i a base de repetició, ho he entès bé.


He arribat a entendre, que el nom i l'imatge de les coses son importants pero s'ha de tenir prou seny per adonar-se sense masses repeticions per no fer-nos un embolic tremendu i generar una cúa innecessària com la que vaig provocar jo aquell día a Consultes Externes.


Pd: La senyora que tenia darrera meu, es va adonar que feia servir una targeta inadecuada i no em va dir res... era la primera interessada en que jo "fitxes" i no em va dir res!!

Així            no        nem       bé!!!

( I per amanir/acompanyar la lectura del post, com sempre, una cançó)



Ja per arrodonir-ho, llenço una llista d'idees per la creació de Blogs/Wordpress/Grups/Webs etc............... per si alguno/a de los presentes (o sigui, els i les lectors i lectores)
vol prendre el testimoni
i fer algo de profit.



  • Library Route (diari d'un itinerari per les millors biblioteques del mòn)
  • Camídecabres (diari d'un caminant i de la gent que es troba pel camí)
  • Lesmiliunabèsties ( relats, anècdotes i curiositats dels nostres animals de companyía)
  • Culdesac (solucions pràctiques i senzilles per els impediments que ens trobem de tant en tant)
  • Xamoralarte ( tot de coses que fem per amor a l'art, recollir-ho en un mateix espai sense importar, nacionalitat, qualitat, procedència o gènere)
  • Aplícateelcuento ( Espai on es resolen els conflictes cotidians per mitjà de contes infantils tradicionals)



M'ho feu saber si poseu en pràctica alguna d'aquestes idees, falens???

Agraïda de bell antuvi,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada